مامانا۲۷ هفته و۴روزخوبه‌واسه سونوچسبندگی؟

۲ پاسخ

سلام عزیزم
کانال لباس نوزادی دارم روبیکا خوشحال میشم عضو بشین
nini_heed1

من گفتم ۳۰ هفته برم
یه بارم ۱۴ هفته رفتم گفت جسبندگی نداری

سوال های مرتبط

مامان ❤️نی نی❤️ مامان ❤️نی نی❤️ ۵ ماهگی