مامانا۲۷ هفته سه روز سونو وزن میگیرن ؟

۶ پاسخ

اره ولی بزار ۲۹ بری

زوده معمولا بهترین زمانش ۳۰ هفته هست

من ۲۷ هفته و یک روز سونو دادم دکترم نوشته بود

ترجیحا بیشتر بمون چون تا ۳۲ هغته هم تایمش اوکیه
اینجوری بچت هنوز کوچولوعه احتمال اینکه دوباره بهت بگن سونو بده خیلیه

بهتره تا ۲۸ صبر کنی بهترین زمانش بین ۲۸ تا ۳۰ هفتگیه

گرفتن که آره اما زود صبر کن دو سه هفته دیگه برو اگه از انومالی دیگه سونو ندادی خوبه بری

سوال های مرتبط

مامان پسرام💑 مامان پسرام💑 روزهای ابتدایی تولد
مامان پندار🩵 مامان پندار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان ۷ ماهگی