۵ پاسخ

یبار ۲۸ هفته تمام رفتم یبارم دکترم ۳۳ تمام نوشته

من 31 هفته دادم
یکی دیگه هم نوشته پسفردا میرم

ماشالا چ تپلی بوده 😍از من ۳۴هفته اینقدر بود وزنش

یبارم تو 36 هفته هس

من ۳۶هفته ام دکترم برام سونو بیوفیزیکال نوشت

سوال های مرتبط

مامان آریوان کوچولو🐥 مامان آریوان کوچولو🐥 ۸ ماهگی