سلام خانمایی که تو ۳۰ هفته رفتید سونو وزن جنین چند بود؟

۷ پاسخ

۳۰هفته۳روز ۱۵۵۰ گفت خوبه

من ۳۴هفته رفتم خیلی دیر ۲۷۳۰بودوزنش

من ۳۱ هفته رفتم فک‌کنم ۱۶۷۰ بود گفت خوبه

۳۰هفته ۵روز 1/745

۱۸۷۰ بود تو بارداریم ۳.۵۰۰ بدنیا اومد

من ۲۹ هفته و ۵ روز ۱۵۰۰ بود گف خیلی خوبه

۱۵۰۰ بود دکترم گفت کمه سونو داپلر نوشت

سوال های مرتبط

مامان آوا🎀🫧 مامان آوا🎀🫧 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریوان کوچولو🐥 مامان آریوان کوچولو🐥 ۹ ماهگی