من سونوی چسبندگی دادم هیچ مشکلی نداشتم الان باز بهداش میگه باید دوباره انجام بدم هزینه اولین سونو چسبندگی ۱۵۰۰ بود
من که انجام ندادم یعنی دکترم ننوشته
اگه سزارین دوم به بعد هست باید انجام بدی،، من دیروز انجام دادم ۲۳۰۰
دکترم گفت سونو چسبندگی برای سزارین دوم کسایی که جفت قدامی دارن واجبه برای خلفی واجب نیست. برای خودم سوال کردم گفتش اینو
دکتر من گف اگ انجام ندی کسی عملت نمیکنه
اگه سزارین دوم هستی بچه واجبه،چون اگرخدایی نکرده چسبندگی داشته باشی باید بری بیمارستانی سزارین کنی که تجهیزاتش رو داشته باشه البته فک کنم هزینش زیادیه من ۳تومن دادم
چسبندگی جفته من انجام دادم واجبه حتما انجام بده من هزینش با سنو وزن شد ۲۳۰۰
زایمان دومته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.