من دیروز رفتم گفت سونو دیگ نداری تا 37هفته اونم واس وزن وضعیت جنین
اره مهمه
حالا کم و زیادشو نمیدونم چی کار میکنن اما دوست من چسبندگی داشت رحم رو کامل با بچه بیرون کشیدن ، تازه به مثانه هم چسبیده بود ، چند تا عمل همزمان انجام دادن خدا خواست که زنده موند فشارش ۸ بود
دکتر من گفت چون جفتم بالا نرفته احتمالش هست ولی خیییلی کم ، که سونو دادم منفی بود ، ولی حتما باید پیگیری شه قبل زایمان دکتر باید بدونه
با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته
انلاین شاپ دارم تو روبیکا معتبر دارم
لباس نوزادی با کیفیت میارم
قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هر روزه و فوری هست
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1
من با همون سونو انومالی انجام دادم دکترم نوشته بود
مگه نیازه؟🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.