۵ پاسخ

من دیروز رفتم گفت سونو دیگ نداری تا 37هفته اونم واس وزن وضعیت جنین

اره مهمه
حالا کم و زیادشو نمیدونم چی کار میکنن اما دوست من چسبندگی داشت رحم رو کامل با بچه بیرون کشیدن ، تازه به مثانه هم چسبیده بود ، چند تا عمل همزمان انجام دادن خدا خواست که زنده موند فشارش ۸ بود
دکتر من گفت چون جفتم بالا نرفته احتمالش هست ولی خیییلی کم ، که سونو دادم منفی بود ، ولی حتما باید پیگیری شه قبل زایمان دکتر باید بدونه

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته

انلاین شاپ دارم تو روبیکا معتبر دارم
لباس نوزادی با کیفیت میارم
قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هر روزه و فوری هست
ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

من با همون سونو انومالی انجام دادم دکترم نوشته بود

مگه نیازه؟🥲

سوال های مرتبط

مامان ❤️نی نی❤️ مامان ❤️نی نی❤️ ۵ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان امید&هیراد مامان امید&هیراد ۸ ماهگی