بستگی به دکترت داره
دکتر منو 26 هفتگی ،32 هفتگی فرستاد و یکی هم باید 36 هفتگی برم
من ۲۹ رفتم برای رشد گفت یدونه سونوهم ۳۶ هفته باید بیایی همین
من انومالی مجدد داشتم ۲۵هفته از ۲۵هفته دیگه نرفتم ۳۳ هفته کاملم ۳۳ هفته ۵ روز میرم سونو رشد وزن دکتر خودش گفت
عزیزبرا سونو رشد خیلی زود رفتی تو هفته ۳۳ یا ۳۴ باید بری اون موقع هم مینویسه ک بری
۲۸هفته سونو رشد دادم یکشنبه وقت دکترمه فکر کنم برا ۳۳هفتم باز سونو رشد بنویسه چک کنه
من ۳۰ رفتم رشد گفت ۳۲هم بیا برا مراقبت نمیرم ۳۳ میرم که سونو ۳۴ هفته رو برام بنویسه
فكر كنم دو هفته يك بار بايد بري وزيت بشي
سونو رو نميدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.