بازم سنو رشد
البته تو ۳۶ یا ۳۷ هفته
نداریم دیگ مگه مشکلی باشه یا دلبخواهی
بعدد سنو رشد هرسه هفته سنو لازمه برای رشد جنین و مایع دورش
۳۷ هفته ی سونو آخر داری برای وزن و موقعیت و حجم مایع آمونیتیک
ب من گفته ۳۴برم
ولی چون ۳۲رفتم دیگه همون ۳۶میرم
هیچ. دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.