سلام مامان بعد سونو رشد چ سونویی داریم؟؟

۶ پاسخ

بازم سنو رشد
البته تو ۳۶ یا ۳۷ هفته

نداریم دیگ مگه مشکلی باشه یا دلبخواهی

بعدد سنو رشد هرسه هفته سنو لازمه برای رشد جنین و مایع دورش

۳۷ هفته ی سونو آخر داری برای وزن و موقعیت و حجم مایع آمونیتیک

ب من گفته ۳۴برم
ولی چون ۳۲رفتم دیگه همون ۳۶میرم

هیچ. دیگه

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان نيلا🥰 مامان نيلا🥰 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امید&هیراد مامان امید&هیراد ۸ ماهگی