چرا نمیشه این کجا بزارمش؟

تصویر
۴ پاسخ

کله بطری جداکن. مداد بزار بالا اون تن بطری،علامت تلوزیون وسط بطری

اون رعد و برق روی تلویزیون رو بذار رو باطری

یادم رفته. اون سر مداد و زیرشو فک کنم باید بذاری رو دو ور بطری

فک کنم زیر پاک کن مداد پیتونی

سوال های مرتبط

مامان سلین👶🏻 مامان سلین👶🏻 ۱ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی