سلام مامانا چ‌جوری عصاره قلم‌بگیرم با زودپز؟

۲ پاسخ

اول تمیز بشور بعد یدونه پیاز بزرگ دو نصف کن زرد چوبه بزن دو یا سه تا حبه سیر بنداز بذار قشنگ بپزه آخرش از صافی رد کن

بزار داخل قابلمه تا آروم آروم قل بزنه وعصارش بیرون بیاد خیلی مقوی و خوشمزه اس

سوال های مرتبط

مامان بهار مامان بهار ۴ سالگی
مامان سلین جعفری مامان سلین جعفری ۴ سالگی