ینظرتون امروز سیسمونی فروشی‌ها بازه؟

۴ پاسخ

خواهر بنظر من که هر دو جا رفتم خرید کردم برو اول آقا بزرگ دست خالی برنمیگردی خیلی متنوعه . ولی اخر وقت دیروقت نرو. چون همه چیو جدا کردن مشتری ها بردن ....
ما ۹ نیم شب رفتیم دیدیم عه جنس ها داغون دفعه بعد ۶ عصر رفتیم خوب بود خریدمونو انجام دادیم.

عاقا بزرگ عبدل آبادم بازه

اره بازن اکثرا

اقا بزرگ بازه

سوال های مرتبط

مامان هیرا مامان هیرا روزهای ابتدایی تولد