۸ پاسخ

اگزما

ازهمهتون‌ممنونم

اگزما هست عزیزم نگران نباش ببرش پزشک پماد میده

ببر دکتر

چی‌براش‌خوبه‌

جای واکسن نیست ولی بعدواکسن دوماهگی اینطوری شد

جای واکسن که نیست

انگار سوخته تاول زده پاش نخورده جایی

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان بچه هام❤️❤️ مامان بچه هام❤️❤️ ۱۵ ماهگی
مامان سیده هیام👶 مامان سیده هیام👶 ۱۶ ماهگی
مامان عطرین خانوم❤️ مامان عطرین خانوم❤️ ۱۱ ماهگی