۶ پاسخ

من تا حالا هرچی ببلاک خریدم قوطی بوده

منم گرفتم‌تا حالا اینجوری بوده

بیومیل هم گاهی تو جعبه بوده خریدیم. کارخونه دو نوع بسته بندی داره هم قوطی هم جعبه

فقط بلاک کارتونی داره

کارتونی هم هست دیگ فرقی ندارن با هم

من نان گرفتم اینطور نیستن. شاید از ایناس که بهداشت میده

سوال های مرتبط