وای منم میخامبگیرم ولی پسرم شب تاصب تودهنشه..اگرم نباشه نصف شب پامیشه گریه میکنه تو خاب چشم بسته فقطم با پستونک دوباره میخابه
چطوری گزفتی ازش بهونه نمیگیره؟؟
من ازهمون اول ندادم
آفرین قربونت برم 💋
افرینننن
نق نمیزنه واس پستونک؟
آفرین خوشکل پسر
ماشالا به تو 🥰
آفرین قشنگم😘😘😘😘😍😍
۴۰۴/۱۱/۱۵ دیگه پستونک بهش ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.