سلام خاله ها من پستونک دیگه نمیخورم امشب چهارمین شبه😍

تصویر
۹ پاسخ

وای منم میخام‌بگیرم ولی پسرم شب تاصب تودهنشه..اگرم نباشه نصف شب پامیشه گریه میکنه تو خاب چشم بسته فقطم با پستونک دوباره میخابه

چطوری گزفتی ازش بهونه نمیگیره؟؟

من ازهمون اول ندادم

آفرین قربونت برم 💋

افرینننن
نق نمیزنه واس پستونک؟

آفرین خوشکل پسر

ماشالا به تو 🥰

آفرین قشنگم😘😘😘😘😍😍

۴۰۴/۱۱/۱۵ دیگه پستونک بهش ندادم

سوال های مرتبط

مامان نویان👼🏻🤍 مامان نویان👼🏻🤍 ۲ سالگی
مامان اریا مامان اریا ۲ سالگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ سالگی
مامان ساواش رادمهر مامان ساواش رادمهر ۱۷ ماهگی
مامان ❤️یاسین و آیسان❤️ مامان ❤️یاسین و آیسان❤️ ۲ سالگی