سلام خانوما بیبی چک مثبت قطعا حامله ای ؟؟

۸ پاسخ

اره دیگ

اره من بی بی چک زدم ازمایشم نرفتم هفت هفته رفتم سنو قلب

برو ازمایش

فقط فقط آزمایش

عکسش کو

آره دیگه

سلام بله دیگه بی بی نشان حامله گی الان یعنی مثبت خوشحالی یا از،مثبت بودن ناراحتی

اره به احتمال خیلی زیاد....

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری