۴ پاسخ

وی من بعد یک هفته تاخیر حتی ازمایشم منفی میشد بعد ۱۷ روز همینجوری بدون اینکه کسی بفهمه بیلب چک زدم مثبت شد رفتم ازمایش شد بتای ۱۰۰۰

بدون هیچ هاله ای منفی منفی یه خط پررنگ فقط بود.

من با یه روز تاخیر هم زدم منفی بود اما ازمایش دادم متوجه شدم مثبته

من ۳ روز مونده به پریود یه منفی گنده دیدم با یه روز تاخیر مثبت شد😁

سوال های مرتبط

ماهلین ماهلین قصد بارداری
خانوما عذر میخوام شما هم بعد رابطه دسشوییتون میگیره؟من هی میخوام یک رب بیس دقیقه دراز بکشم ولی دسشویی نمیزاره😐😐حتی قبلش هم سرویس میرم ولی بازم بعدش نمیتونم نگه دارم خودمو حتما باید برم تخلیه کنم🫤🧑🏻‍🦯🧑🏻‍🦯اصلا همون ده دقیقه دراز کشیدن هم کافیه ؟تو اقدامم





فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند کودک کودک کودک کودک کودک کودک اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام علائم بارداری علائم زایمان طبیعی بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری فرزندپروری کودک نوزاد نوزاد بی‌بی چک بیبی چک بیبی چک بیبی چک بیبی چک بیبی چک اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام سونو گرافی سونوگرافی سونوگرافی سونوگرافی سونوگرافی فولیکول فولیکول فولیکول فولیکول فولیکول فولیکول فولیکول فولیکول آزادسازی آزادسازی آزادسازی آزادسازی آزادسازی آزادسازی فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری