وی من بعد یک هفته تاخیر حتی ازمایشم منفی میشد بعد ۱۷ روز همینجوری بدون اینکه کسی بفهمه بیلب چک زدم مثبت شد رفتم ازمایش شد بتای ۱۰۰۰
بدون هیچ هاله ای منفی منفی یه خط پررنگ فقط بود.
من با یه روز تاخیر هم زدم منفی بود اما ازمایش دادم متوجه شدم مثبته
من ۳ روز مونده به پریود یه منفی گنده دیدم با یه روز تاخیر مثبت شد😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.