سونوگرافی انومالی اسکن رو میشه تو هفته ۲۲ انجام داد یا دیره؟؟

۴ پاسخ

هفته ۱۸افتادی انجام بده حتما دیر نکن

دیره اون موقع

دیره
من ب سونو گفتم ۱۹ هفته میام گفت دیره بهترین زمان ۱۸ هفته چندروز هست

تا قبل اینک بری تو ۲۲ بهتره انجامش بدی

سوال های مرتبط

مامان نی نی

کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته سی‌وهشتم بارداری