۴ پاسخ

هیچی نده فقط اسپری بینی بزن
بزار هرچی هس بیاد بیرون
اگ دارو بدی خشک بشه اینده تبدیل ب سینوزیت میشه
من بچه هام ابریزش بینی داشتنی فقط اسپری. سدیم کلراید میزنم

قطره پلارژین هم خوبه

پسر منم امروز ابریزش بینی داره صبح یکم روغن زیتون روی پیشونیش و شقیقه و بینی ش مالیدم الان انگاری کمتر شده

ممنون عزیزم

سوال های مرتبط