خانوما گردو بادوم درختی تو شیردهی چطورن

۳ پاسخ

خوبه،بادوم شیر رو زیاد میکنه

گردو زیاده روی نکنی چون چربه ممکنه نی نی جان جوش دربیاره

مفیدن عزیزم نوش جان

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۱۰ ماهگی
مامان مهوا 👼🏻🌸 مامان مهوا 👼🏻🌸 ۳ ماهگی
مامان آنیا🩷💋 مامان آنیا🩷💋 ۲ ماهگی
مامان فاطمه‌حلما مامان فاطمه‌حلما ۱۰ ماهگی