اگه حامله بودی حتما تاپیکشو بذار😁
ان شاءالله😍😍
تولد منم ۱۹ اسفنده😁
خبر بده
وای خدا ان شاءالله خیره عزیزدلم
ان شاءالله هرچی خیره.
من از دست تو خودکشی میکنم😂
بابا یه بی بی چک بزن تکلیف مارو هم روشن کن
خیلی صبوری دختر 🥲
من دو روز پریودم عقب بیوفته سریع چندتا بی بی چک میزنم
شیرینی پلیز🙃🙃
من با بیست روز تاخیر زدم سریع مثبت شد😐
الان 17 هفتمه
چه خوبه که آمادگیش رو داری !
ما همچین با احتیاط رابطه،برقرار میکنیم که اثری از بچه پیش نیاد .
بچه خییییلی خییییلی خوبه ولی واااقعا با این زندگی هه و اوضاع اقتصادی همین یکی
وااقعا خیلی سخته شرایط !
مگه اینکه یه حقوق فوق العاده توپ داشته باشی و وضع مالی عااالی چون حتی با وضع مالی خوب هم سخته
واقعا ما که خیلی رومون فشار اومده
اینقد درگیر مسائل مالی و اقتصادی هستیم که گاهی فکرم از بچم دور میشه .
خدایا خودت کمک کن
بازم خداروشکر تا حالا کوچیک ترین اخم و ناراحتی بهش نکردم و همیشه لبخندم تو چشماشه که حالش خوب باشه انشالله
هرچی خیره پیش بیادبرات عزیزم
ان شاء الله عزیزم مبارک باشه
منتظرم بزن ان شاءالله خیره
به سلامتی ان شالله هرچی خیره
خوشبحالت ما تو این یکی موندیم
انشالله عزیزم😍
ای جان
انشالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.