کیا این ماه امپول ازادسازی زدن ؟

۱۴ پاسخ

منننن روز ۱۳ازادسازیمه

منننن

من زدم بیبیم مثبته

مننننننن

من 🫠

من زدم

شماها ترشح چیزی دارین من هیچ ترشحی ندارم ماه های قبل خیلی زیاد داشتم

من زدم امروز روز چهارمم هست

من امروز ۱۲آزاد سازیمه

من میخواستم بزنم دقیقا افتاد چهارشنبه پنج شنبه همه مطبا بسته 😑 اگه این ماه باردار نشدم ماه دیگه میزنم

من زدم وخداروشکر بی بی چکم هاله داره

ممممن

من امروز هفتم ازادسازیمه

من زدمممم

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری