۵ پاسخ

مال ما هم‌کوچیک ۳ نفره بود اما با کادو مورد علاقش

تصویر

سه سالگی

تصویر

خودمونی بود یکساله و دوساله، سه سالگی هم بردم پارک و بیرون و...

تصویر

یکمش دیروز تولدش بود

تصویر

من امسال واسش تولد نگرفتم بردمش شهر بازی غذای مورد علاقشم واسش خریدم

سوال های مرتبط