۱۱ پاسخ

این مال پسر منه

تصویر

چ خانواده زیبایی❤️

خدا واس هم حفظتون کنه🙂😘

تولد پسرم بود اما کامل نشد نرسیدم

تصویر

این تولد دخترم بود
تمش هم همینقدر ساده

تصویر

دختر من کیک یخچالی و چند تا بادکنک تو خونه عموش تو تاپیکام هست

کار خاصی نکردم اصلا حالو حسش نبود دوستداشتم جوره دیگه بود اما خب نشد درساده ترین حالت ممکن تولدشو گرفتن تمش هم که خودش گفت مرد عنکبوتی باشه که اونم باز همینجوری ساده چسبوندم

این تولد چندروز پیش پسر من که سگهای نگهبان دوست داشت

تصویر

عکاس عکسارو نفرستاده هنوز ولی خیلی ساده و دلنشین بود

من تولد نگرفتم ولی سوپرایزش کردم با تم آبی چپن عاشقشه مامان و مادرشوهرم اینام اومدن پیشش کادوهاشم تفنگ و چندتا ماشین و ارگ و کفش و پتو و چتر (همشون تو عکس نیس)ولی همه کاغذا کادو ابی بود اتفاقی کیکشم بچه رئیس
فرستادمش بیرون خونه بعد همه کارارو کردم خیییلی خوشحال شد

تصویر

خداحفظتون کنه برای هم منم پسرم سه شنبه تولدشه البته شهادته منم دوست داشتم تولد بگیرم ولی شاید ی چند روز بعدش بگیرم

سوال های مرتبط