۱۳ پاسخ

من همه اقوام همسر و خودم رو درجه ۱
دعوت کردم جمعه بریم پیک نیک
مهمون ما
کیک هم میبرم
قراره اسپیکر ببربم بزنیم و برقصیم
خونه نمیگیرم چون شلوغ میشه خونه امیرعباس بداخلاق میشه
بیرون میتونن بازی کنن و کیف کنه

من احتمال زیاد ببرمش آتلیه
یه کیک کوچیکم میگیرم با خانواده‌م یه دورهمی ساده
مثل دو سال گذشته طلا میخرم براش که پس انداز آینده‌ش باشه

فردا تولد دایان منه مامانم و خواهرم میان خانواده همسرم و هفته پیش گفتم فردا مامانمیناان هدیه ام براش اسکوتر گرفتیم

تولد پسر من تو محرم میفته کیک درست میکنم نیز می‌چینم ازش عکس میگیرم کادو هم پارک شادی می‌خوام براش بگیرم

بچم برج ۴تولدشه،والا آرزو داشتم منم دغدغه تولد داشته باشم،اما بسوزه پدر بی کسی،من که مدرو مادر و قوم و خیش ندارم همسرمم خانوادش شهرستانن،سال اول و دوم که تولد گرفتم حتا زنگ نزدن تبریک بگن چه برسه بخوان بیان،خیلی دلم برای بچم میسوزه که قراره مثل من تنها باشه

میخام خانواده خودموهمسرموبگم شام ازبیرون میگیرم یه تم ساده تولدباکیک ومیوه دسر کادوام احتمالادوچرخه بگیرم

من فقط خانواده خودم و همسرم جمعا میشیم ۱۰ نفر
کادو واسش اسکوتر ۳ کاره گرفتیم
تم تولدشم پری دریایی میزنیم
که خودم دیزاین میکنم

جمعه تولد دخترمه
عکاسی میریم
خانواده همسرم میان دورهمیم و بزن و برقص شام و کیک
تم تولدشم خودم میزنم

آتلیه میبرم و کیک میگیرم تولد ۳تایی.کادو نمیدونم اما

من ساده گرفتم باخانواده ی خودم کادوهم دوچرخه دادیم

براپسرم میوفته بازمحرم هیچکاری نمیکنم

ی شب خونواده خودم ی شبم خونواده هنسرمو میخوام دعوت کنم
البته عید دیدنی هم نیومدن خونمون دیگه گفتم واسه تولد بیان چون الان شرایطی نیست دو بار بخوام مهمونی بگیرم تو این گرونی

منم نمیدونم چی بخرم برا دخترم البته اخرای خرداد تولدشه

سوال های مرتبط