تب دندون چطوریه ؟؟
تب
دندون

۲ پاسخ

کمی گرم ک من ندیدم اگه تب داره داغ داغه ویروس هس استفراغ هم میکنه با اسهال گاهی شاید

تب ملایم که خیلی بالا نمیره و شاید دوبار تب کنه بعد قطع بشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان نویان🫀👨‍👩‍👦 مامان نویان🫀👨‍👩‍👦 ۱ سالگی
مامان ‌آنيل👼🏻 مامان ‌آنيل👼🏻 ۱۵ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۲ سالگی