تب دندون خطرناكه ؟؟

۲ پاسخ

اره با استامینوفن کنترلش کن نزار بیشتر شه

خیلی خیلی بده دخترم ۴ روز تب کرد استفراغ و اسهالم داشت ، ولی الان خداروشکر تب نداره دیگه استفراغ هم نمیکنه ولی اسهال داره یعنی هر ۱ ساعت یکبار گلاب به روتون اسهال میکنه هم خودش خسته شده هم من

سوال های مرتبط

مامان نویان🫀👨‍👩‍👦 مامان نویان🫀👨‍👩‍👦 ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۵ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۲ سالگی
مامان آریاوآرشیدا مامان آریاوآرشیدا ۲ سالگی
مامان دختر باباش مامان دختر باباش ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی