تب رو چند بره خطرناکه

۲ پاسخ

3۸ به بالا تب محسوب میشه.اونوقت شیاف ۱۲۵ بذار ببر دکتر.
زیر ۳۸ استامینوفن بدی کافیه

دیگه ۳۹ باید کنترل بشه

سوال های مرتبط

مامان ‌آنيل👼🏻 مامان ‌آنيل👼🏻 ۱۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان دونه نمک دریایی مامان دونه نمک دریایی ۲ سالگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی