خانما تب ۳۷/۹ خطرناکه؟؟

۳ پاسخ

از ۳۷به بالا تب محسوب میشه .لباسشو کم کن قطره پاراکید بده هر ۴ساعت۲برابر وزنش . پاشویه کن با آب ولرم.اگه فرقی نکرد خوابیدنی پیاز رو حلقه ای کن بزار پاشنه پاش جوراب بپوشون سریع میاره پایین

آره بهش پاراکید دادم .ممنون عزيزم

نه عزیزم لباسشو کم کن ، استانمینوفن بده پاشویه کن

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۲ سالگی
مامان دایان مامان دایان ۱ سالگی
مامان ترنم مامان ترنم ۲ سالگی