تب تا چه درجه ای خطرناکه؟

۲ پاسخ

از ۳۷ و نیم به بالا تب محسوب میشه. ۳۹ و نیم به بالا خیلی خطرناکه. بروفن بهش نده پر از ضرره. شربت استامینوفن بده هر ۴ ساعت نصف وزن

۳۹به بالا باید حواست باشه ۴۰ دیگه خطرع

سوال های مرتبط

مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی
مامان پسته پسر مامان پسته پسر ۱ سالگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۲ سالگی
مامان جوجوک🐣 مامان جوجوک🐣 ۱۵ ماهگی