۳ پاسخ

من تازه چن تا ترک خورده با اینکه روغن نارگیل و زیتون میزدم ولی بازم ناراحتم از این بابت

فکر کنم باید قبلش پیشگیری کرد
دیگه ترک بیوفته راحت نمیره ولی باز چرب کن و آروم ماساژ بده کمتر ترک میخوره
من فوبیاشو دارم 🫠😶‍🌫️

من روغن زیتون میزنم

سوال های مرتبط

مامان فرهان مامان فرهان ۴ ماهگی