۱۴ پاسخ

من از بعد انومالی ی شب روغن زیتون ی شب بادام
همین روزی یبارم چرب کردم فقط

ترکیب روغن بادام شیرین و روغن زیتون
کرم ضد ترک prime

من روغن زیتون میزنم از ماه دوم و سوم بود شکمم ترک نداره اما پهلو چپم خیلی ترک برداشته همش رو پهلو چپم راحتم و میخابم

من از ۱۲ هفتگی تقریبا روغن جوجوبا زدم (دلیل خاصی نداشت چون تو خونه داشتم و برای بچه ایمن بود و سبک بود و به پوستم حس چربی زیاد از حد نمیداد)

ولی از ۱۶ هفته از دکترم خواستم بهم معرفی کرد کرم GATIEAU روزی یک بار
(ولی اخیرا منظم نمیزنم و از دستم در میره باید مرتب باشه مصرف )

از اول استفاده کردم .... کرم ماستلا و مامی بی بی و روغن نارگیل و روغن آرگان (روزی سه بار )

منم تازه شروع کردم نارگیل زدن. البته میگن بیشتر ژنتیکیه

من از همون اولا هرشب روغن چند گیاه میزنم(چندتا روغن قاطیه نمیدونم چیا توشه) خداااروشکر تا حالا نه ترک نه خارش داشتم به سینم و شکم و پهلوام میزنم

من از ۱۵ هفته شروع کردم روغن نارگیل و زیتون زدن ولی بازم توی ۲۵ هفته ترک‌خوردم روز به روزم داره بیشتر میشه دیگه ناامید شدم 😐

من از اول بارداریم هرشب روغن بادام شیرین و روغن بچه میزنم فعلا که ترک نخوردم،ببینم تا اخرش چی میشه

من از۳ماهگی کرم ضدترک هیدروم زدم تاحالا باید۳تا بزنی تادوماه بعدزایمانت من اصلا تاحالاترک برنداشتم ازروغن بدم میادچرب میشه امااین جذب میشه

روغن زیتون البته ترک خوردم چون ی هفته شروع کردم به زدن
ازوقتی میزنم دیگه حس کشیدگی ندارم

سلام روغن زیتون

از ۱۰ هفته شروع کردم
روغن زیتون

روغن نارگیل

سوال های مرتبط