سلام عزیزم.ازمن هنوزترک نخورده.ولی روغن نارگیل وزیتون میزنم
من از سه ماهگی کرم زدم هفته سی ام ترک خورد ولی زیاد نیست
از منم ترک نخورد فقط زیر شکم چند تا کوچیک خورد ولی از اول بارداری روغن نارگیل زیتون هر شب میزدم
من از هفته 26,27 از روی بیکینی چنتا ترک خورد و الان تا زیر نافم رسیده
روغن نارگیل میزدم الانم روغن زیتون میزنم همچنان ولی با وجود این روغنا بازم ترک خوردن ادامه داره
حتی بغل رون هامم ترک خورده با اینکه 10,12 کیلو تا الان اضافه کردم
من فعلاااا ترک ندارم خداروشکر اگر تو هفته ی بالاتر نزنم ، از کرم و روغن ماستلا از سه ماهگی استفاده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.