۵ پاسخ

سلام عزیزم.ازمن هنوزترک نخورده.ولی روغن نارگیل وزیتون میزنم

من از سه ماهگی کرم زدم هفته سی ام ترک خورد ولی زیاد نیست

از منم ترک‌ نخورد فقط زیر شکم چند تا کوچیک خورد ولی از اول بارداری روغن نارگیل زیتون هر شب می‌زدم

من از هفته 26,27 از روی بیکینی چنتا ترک خورد و الان تا زیر نافم رسیده
روغن نارگیل میزدم الانم روغن زیتون میزنم همچنان ولی با وجود این روغنا بازم ترک خوردن ادامه داره
حتی بغل رون هامم ترک خورده با اینکه 10,12 کیلو تا الان اضافه کردم

من فعلاااا ترک ندارم خداروشکر اگر تو هفته ی بالاتر نزنم ، از کرم و روغن ماستلا از سه ماهگی استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای(باور) مامان نون خامه ای(باور) ۱۱ ماهگی
مامان محمدآیهان مامان محمدآیهان ۲ ماهگی
مامان بیدمشک 🪻💗 مامان بیدمشک 🪻💗 ۵ ماهگی
مامان Delin🎀Sevin🎀 مامان Delin🎀Sevin🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه کوچولو 🤍 مامان جوجه کوچولو 🤍 ۲ ماهگی