بچه‌ها علائم رفلاکس چیه ؟

۴ پاسخ

من بیبی لند میدادم اوکی بود اولین سایزش کوچولو بود

عزیزم حتما نوک شیشه شیرش سوراخش بزرگع

خدمتت گلم اینا علائماش مطالعه کن

تصویر

بالا اوردن زیاد
کش و قوس
کندن گوش
نگرفتن سینه .

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۳ ماهگی
مامان آتوسا 🤍 مامان آتوسا 🤍 ۳ ماهگی
مامان ماهان🌙لنا⭐️ مامان ماهان🌙لنا⭐️ ۱۰ ماهگی
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۱۵ ماهگی
مامان آیکان مامان آیکان ۱۵ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان علی و محمد مامان علی و محمد ۱۴ ماهگی
مامان ابوالفضل و الهه مامان ابوالفضل و الهه ۵ ماهگی
مامان مرصاد ♥️😘 مامان مرصاد ♥️😘 ۹ ماهگی
مامان Sepehr مامان Sepehr ۹ ماهگی
مامان دوتاتربچه🫀 مامان دوتاتربچه🫀 ۹ ماهگی
مامان نفسام وسهیل مامان نفسام وسهیل ۳ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۲ ماهگی