برای شقاق مقعدی باید چیکارکنم؟؟😑

۵ پاسخ

شیاف درد بزار . خیلی بده من مردمو زنده شدم

همون بواسیره؟؟؟

عمل نکنیا باز بر میگرده
پماد آنتی هموروئید بزن توی لگن آب ولرم بشین

🫤نمیدونم میترسم برم دکتر لعنتی بگه عمل دورازجون
بچم چی میشه 🫠

پماد انتی فیشر باریج بزن
توالت فرنگی برو
غذای ملین بخور یبوست نگیری

سوال های مرتبط

مامان آرتام♥️ مامان آرتام♥️ ۱۰ ماهگی
مامان تمنا مامان تمنا ۱۰ ماهگی