برای یبوست چیکارکنم

۳ پاسخ

دخترم ۸ماهشه یبوست شدیدگرفته

شیاف گلیسیرین بگیر

شربت لاکسی ژل بخور
کاهو و میوه هم زیاد بخور

سوال های مرتبط