نان ای ار من توی اب خیلی بد حل میشه طبیعیه؟

۳ پاسخ

سلام نان ای ار میدید میگم دونه ژله توش هست طبیعی هستش متل شما هم اینجوریه

اگه مثلا ۶۰ تا میخوای بدی باید ۶۰ سی سی آب بریزی تو شیشه اش از رو درجه اش به ۳۰ تاشو تو لیوان بریزی بعد به ازای اون ۶۰ تا دو پیمانه سرصاف شیرخشک تو ۳۰ تا کامل حل کنی چون غلیظه بعد ۳۰ تا آب دیگه رو اضافه کنی

اره طریقه درست کردنشو بلدی ؟ با بقیه فرق داره ها

سوال های مرتبط

مامان دخترمون مامان دخترمون ۵ ماهگی