چرا شیر خشک ای آر انقدر بد حل میشه

۷ پاسخ

چه داروهایی دکتر داده بود برا دخترتون؟

من با قاشق هم میزنم و اب یه کم داغ چون با اب ولرم. هر چ خم بزنی گولوله ای میشه

ولی آی آربیومیل رقیقه

غلیظه

با قاشق هم می نم ولی کلا مدلش همینه

اره با قاشق همش بزن

چون ای ار سنگینه واسه رفلاکسه

سوال های مرتبط