سلام شما قوطی های شیر خشکو چیکار می کنید

۷ پاسخ

نگه داشتم باهاش عکس بگیرم

زباله

میندازم میره به درد میخوره مگه؟

فعلا نگه داشتم

هیچی شوهرم میبره شرکت قندو چایی پیچ و مهره میریزه توش😂

سطل آشغال

نگه داشتم

سوال های مرتبط

مامان 💓💞آب نبات🍭💓 مامان 💓💞آب نبات🍭💓 ۱۴ ماهگی