خانما بچه های شما انگشت‌شصت می خورند؟ چیکار می کنید ؟

۸ پاسخ

من بهش پستونک دادم جدیدا

بچه منم مشت مخوره انقدر فشار میده دهنش باز گریه میشه لجش در میاد با مشت فشار میده تو دهانش خخ

عادیه پسر من همرو میخوره ولی اشاره رو بیشتر

😁😁صبوریییییی بچم پنج سالشه هنوز میحوره😂

بله هم دست و هم پا
هیچ کار
سیر طبیعیه رشدشه دیگه

عادیه

بله
هیج اشکالی نداره یه بخشی از رشدشه

بچه من دستشو مشت میکنه میخواد بکنه دهنش نمیتونه گریه میفته 😅

سوال های مرتبط

مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 ۱۵ ماهگی