نگه میدارم یادگاری ولی اونایی که کهنه ان رومیندازم دور
برا بچه بعدی
میدم خیریه
میزارم برای بعد البته نصف لباسهای پسر بزرگمم موند برای فرحان ک نوعه نوعه
من زیاد زیاد نمیخرم و کهنه میشن بعضی هارو نگه میدارم بعضی هارو میندازم دور
میدم ب اجیم یا میندازم
میخوام جمع کنم بدم بهزیستی
نگه میداریم برا بعدی😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.