۶ پاسخ

منم ترشح ابکی دارم .گاهیم از فشار به نظرم ی قطره جیشه...به نظرم باید از کشاله رونمون بریزه پایین تا کیسه اب باشه

وای چ بد🥴😂 منم با دردهام دارم سر میکنم💔

تست چی منفی شد؟

دفه دیگ بچه خاست بیاد شوهرت دیگه نمیبرت بیمارستان😂😂

یه فینگر ینی چقد؟

ای بابااا نینی جاش خیلی گرمو نرمه دلش نمیخاد بیاد😂😂

سوال های مرتبط

مامان لیان🩷🎀🐣 مامان لیان🩷🎀🐣 ۶ ماهگی