طبعیی نیست حتما استراحت کن
اشکال نداره یه سانت خیلی نیست پیاده روی ورزش نکن چیزی نمیشه
اره.من بارداری دومم ۳۵هفته لک دیدم رفتم دکتر معاینم کرد گف ی سانت بازی ولی ۳۹هفته زایمان کردم
نه طبیعی ک خیلی نیس استراحت کن ک دردت نگیره زوده هنوز
درد هم داری؟
آره زیاد فعالیت نداشته باش که بیشتر نشه تا به 37 و 8 برسی
چجوری فهمیدی باز شده با سونو ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.