تو هفته من طبیعی ی فینگر باز شده دهانه رحمم ؟؟!

۷ پاسخ

طبعیی نیست حتما استراحت کن

اشکال نداره یه سانت خیلی نیست پیاده روی ورزش نکن چیزی نمیشه

اره.من بارداری دومم ۳۵هفته لک دیدم رفتم دکتر معاینم کرد گف ی سانت بازی ولی ۳۹هفته زایمان کردم

نه طبیعی ک خیلی نیس استراحت‌ کن ک دردت نگیره زوده هنوز

درد هم داری؟

آره زیاد فعالیت نداشته باش که بیشتر نشه تا به 37 و ‌8 برسی

چجوری فهمیدی باز شده با سونو ؟؟

سوال های مرتبط