روز موعد بتا طبیعیه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

مبارکه 🤩

ای جونم مبارکت باشه عزیزم اره طبیعیه منم ۳ روز ب موعد۱۶۹۳ بود،فقط سعی کن دیگ کمتر بیای گهواره از استرس دور بمون🫂♥️

زنداداش منم بتاش۲۹۰۰بود
شکم رف روی دوقلویی
اما رف سونوی قلب ی قلو بود
در بعضی از موارد لقاح زود انجام میشه
و اینک دوقلویی توی چهارهفته باید بالا۳۵۰۰باشه ک شک کنی بهش
ینی ی چیزی نزدیک۵۰۰۰باید باشه

مبارکت باشه عزیزم ان شاالله به سلامتی بغل بگیریش

خیلی بالاست مبارکت منم پسفردا میرم ازمایش🥹😍

مبارکه عزیزمممم انشالله به سلامتی و دل خوش بغلش کنی التماس دعا🙏🏼❤️🤲🏻

ماشالله عزیزم😍❤️برای منم دعاکن بارداربشم این ماه🥲❤️

احتمال داره دوقلو باشه

من ۴ هفته ۲۵۰ بود

چقدر بالاس

ماشالا 😍

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نُقلی👶🏻 مامان نُقلی👶🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته نهم بارداری
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه اهل بیت مامان هدیه اهل بیت هفته هجدهم بارداری
مامان دلین🩷 مامان دلین🩷 ۲ ماهگی
مامان قند و نبات👶🏻 مامان قند و نبات👶🏻 هفته نهم بارداری
مامان مهوا خانم مامان مهوا خانم ۵ ماهگی
مامان سهیل و ساحل مامان سهیل و ساحل ۵ ماهگی