مامانیا من 7 هفته و 4 روزمه برم برا قلب یا نه

۱۰ پاسخ

بچه ها من ۶هفته و چهار روز دکتر واسم نوشت رفتم ولی سونو ان تی که رفتم یک هفته ب سن جنین اضافه شد ینی بعدا فهمیدم که من ۷هفته و چهار روز بودم در اصل که رفتم سونو تشکیل قلب پس اگر کسی تو هفته پایین تر رفت سونو استرس تشکیل نشدن قلب رو نگیره شاید سونو اولی تشخیص سن جنین اشتباه بوده باشه

من 5 هفته رفتم😅
آره برو

من 7 هفته و 2 روز رفتم صدای قلبشم برام گذاشت

ن نرو استرس وارد میکنن بزار 8هفته 3/4روز یا 9,هفته برو

از ۸ هفته کامل تا ۱۰ هفته فرصت هست برای شنیدن صدای قلب

نرو بزار هشت هفته رو رد کنی

اره گلم

8هفتت تموم کن بعد

اره من ۷هفته وسه روز رفتم

این هفته برو

سوال های مرتبط

مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 هفته هفدهم بارداری