بچه ها من ۶هفته و چهار روز دکتر واسم نوشت رفتم ولی سونو ان تی که رفتم یک هفته ب سن جنین اضافه شد ینی بعدا فهمیدم که من ۷هفته و چهار روز بودم در اصل که رفتم سونو تشکیل قلب پس اگر کسی تو هفته پایین تر رفت سونو استرس تشکیل نشدن قلب رو نگیره شاید سونو اولی تشخیص سن جنین اشتباه بوده باشه
من 5 هفته رفتم😅
آره برو
من 7 هفته و 2 روز رفتم صدای قلبشم برام گذاشت
ن نرو استرس وارد میکنن بزار 8هفته 3/4روز یا 9,هفته برو
از ۸ هفته کامل تا ۱۰ هفته فرصت هست برای شنیدن صدای قلب
نرو بزار هشت هفته رو رد کنی
اره گلم
8هفتت تموم کن بعد
اره من ۷هفته وسه روز رفتم
این هفته برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.