۵ پاسخ

تا چهلم میوفته

منم 18روززایمان کردم وخبری نیست😭این دوروزه سوزش ودرددارم

عجله نکن من پوماه پیش زایمان کردم اخرین بخیم روز ۲۸جذب شد یکی یکی جذب بدنت میشه عجله نکن تا روز سی ام خوب میشی

زایمان چجوری بود

دردم داری و سوزش؟

سوال های مرتبط

مامان زهرا و دیانا💕 مامان زهرا و دیانا💕 ۲ ماهگی
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین ۱۱ ماهگی