خانوما دور اب جنین ۱۰ شده برمنم خطرناک

۷ پاسخ

منم ده
دکترت چی گفت ؟

من ۷ بودم بستری شدم واسه زایمان

من ۳۲ هفته رفتم‌سونو گفت ۱۴ ..آبم زیاد نمیخورم دیگه نمیدونم الان چنده

سلام گروه داریم تو روبیکا میاید

مایعات و هندونه زیاد بخور.ابش زیاد میشه.
۱۰ نرمال رو پایین ۸ خیلی کمه

واای چرا

من ۹

سوال های مرتبط

مامان احسان و حسین مامان احسان و حسین ۱۲ ماهگی
مامان حبه انگور🩵🍇🩵 مامان حبه انگور🩵🍇🩵 ۴ ماهگی