۷ پاسخ

لذت ببر خواهرجان و تا میتونی از تنهایی هات استفاده کن 🫩🫩🫩🥴

منم 🥲🤦

منم خیلی خستم 😞 از بی خوابی و درد کمر کلافه شدم

میتونیم دیگه چیزی نمونده طاقت بیار🥲

والا ماک خاب نداریم فقد شب اونم صب زودباید پاشیم بچه ببریم‌مدرسه باز بیارم استراحت نداریم تا میخای بخابی ناهار شام باید درست کنی

تنها نیستی خواهر

اره واقعا

سوال های مرتبط

مامان یزدان😍 مامان یزدان😍 ۵ ماهگی
مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۳ ماهگی