خوشبحال اونی که زایمان کردن

۹ پاسخ

شما هم چشم به هم بزاری زایمان کردی

از این روزات لذت ببر🫠

واقعا خداروشکررر بارداری سخته مخصوصا ماه اخر

من همین الان داشتم به بچم میگفتم مادر کو بیا برگرد برو توی شکم من بااینکه حاملگی خیلی سختی داشتم😂💔کمرم خشک شده همه جام بی حس شده از بس نشستم بالای سرش🙄🙄

اصلااااااا اینو نگو حاملگی بهشته

آره والا
البته که هر مرحله اش سختی های خودشو داره ولی خب انتظارم سخته

ان شالله ب سلامتی فارغ شی عزیزم .واقعا روزای اخر سخته ‌.من که بچه داری رو ترجیح میدم ب حاملگی .

من چشام دارن کنده میشن لاقل تو میخابی

خوشبحالتون

سوال های مرتبط

مامان Daniyal🩵🪽👣 مامان Daniyal🩵🪽👣 ۱۲ ماهگی