۱۰ پاسخ

اونایی که زایمان کردن میگن چقد بارداری خوب بود قدر ندونستن

جفتشم سخته چ‌بارداری چ بعدش ولی الان راحتی من پسرم شبا اصن نمی‌خوابه دیونم کرده 😂

منم دیگه خییلی کم اوردم دلم میخواد بشینم یه دل سیر گریه کنم🥲همه بدنم درد میکنه دیگههه نمیکشم

منم کم اوردم دیگه😩😩😩

اره خوشحبالشون چقدر منم‌دلم‌میخاد زایمان کنم امان از یک درد هیچی ندارم

منم همش میگفتم کاش زودتر بگذره این روزای بارداری ولی الان میگم تموم دردای بارداری قابل تحمل بود،کولیک بچه قابل تحمل نیس دل آدم کباب میشه🥺🥺🥺

من که پای سمت چپم گرفته
اصلا نمیتونم پاشم
بیشتر نشستم
خدا کمک کنه روزای اخرو

منم بخدا انقد بدنم و پاهام گرفته هی میخورم زمین

خوشبحالت که هنوزبارداری میتونی بخوابی🥹🥹

🥺🥺💔منمممم

سوال های مرتبط

مامان Daniyal🩵🪽👣 مامان Daniyal🩵🪽👣 ۱۲ ماهگی
مامان رقیه.ابوالفضل مامان رقیه.ابوالفضل ۴ ماهگی