بخدامن دارم ازدرد میمیرم حالم خیلی بده درد پریودی شدید دارم
بایذ بیمارستان امپول بزنه بهت خب دهانه رحمت باز بشه معاینه کنه کیسه آب داره بشه حلع
پیاده روی طولانی انجام بده من نزدیک به زایمانم هر روز پیاده روی طولانی انجام میدادم وقتی رفتم برای معاینه گفتن دهانه رحمت چهار سانت باز شده دیگه رفتم برای بستری و زایمان
من ۱ سانت باز بود دهانه رحمم دکترمم میگفت تا رحمت ۴ سانت باز نشده بیمارستان نرو ولی من خیلی سنگین شده بودم دیگه تحمل نداشتم الکی رفتم بیمارستان گفتم نشتی کیسه اب دارم بستری شدم سوزن فشار زدنم از کمرم بی حسم کردن ۸ ساعته بچه به دنیا اومد
من طبیعی زایمان نکردم ولی میگن شیاف گل مغزبی ۲ تا همزمان بزار ، نزدیکی داشته باش بدون جلوگیری ، ورزش کن اسکات بزن زیر دوش آب گرم ، جارو نپتون بکش خونه رو ، پیاده روی داشته باش اینا خیلی کمک میکنه
شیاف گل مغربی و رابطه عمیق بدون جلوگیری
عزیزززم درکت میکنم الان کلا باز نشده؟؟
من که خیلی پیاده روی میکردم پله هم بالا پایین میرفتم کنار جدول هم راه میرفتم
پیاده روی پله نوردی اسکات زیردوش ابگرم جارو نپتون کشیدن و پوزیشن سجده رابطه بدون جلوگیری خوردن خاکشیر تحریک نوک سینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.